Brev:
Acd-dråber i stedet for d-vitamin
21. marts 2013
Alder:
1 mdr.
Acd-dråber i stedet for d-vitamin
Hej Helen
Vores søn er nu knap 7 uger og har fået d-dråber on and off pga. mavekneb og vi har forsøgt med mindre doser, pauser osv. og det virker som om det er dem der driller ham. Men nu ville vi så forsøge acd-dråber i stedet - de er bare pt. ikke til at opdrive nogle steder.
Hvad foreslår du... Skal vi fortsætte med d-dråber på fuld/ nedsat dosis eller kan han undvære dem? Apotekerne kan ikke sige hvornår de har dem igen.
Hilsen
Maria